Toate categoriile Acțiuni BVB Acțiuni internaționale Analiză tehnică Cryptocurrency ETF-uri & Fonduri de investiții Imobiliare Interviuri Jurnal de investiții Mărfuri & Metale prețioase Obligațiuni & Titluri de stat

Agroland Business System (AG) care operează cea mai mare reţea de magazine agricole din România, a încheiat primul trimestru din 2022 cu venituri consolidate de 66,8 mil. lei, plus 21% faţă de T1/20221 şi cu un profit net de 1.6 mil. lei

Agroland Business System (AG) care operează cea mai mare reţea de magazine agricole din România, a încheiat primul trimestru din 2022 cu venituri consolidate de 66,8 mil. lei, plus 21% faţă de T1/20221 şi cu un profit net de 1.6 mil. lei

Agroland Business System (simbol bursier: AG), grup antreprenorial românesc de retail, agricultură şi alimentaţie, care deţine cea mai mare reţea de magazine agricole din România, a raportat pentru T1/2022 venituri consolidate de 66,8 milioane de lei, în creştere cu 21% faţă de T1/2021 şi un profit net de 1,6 milioane de lei, plus 31% comparative cu primul trimestru din 2021.

În primul trimestru din 2022, Grupul Agroland a operat 249 de magazine dintre care 17 MEGA şi 232 tradiţionale, cu 17 mai multe decât în T1 2021. În ceea ce priveşte performanţa tuturor magazinelor proprii(incluzând performanţa magazinelor MEGA, aceasta a crescut semnificativ în T1 2022, ajungând la 12,2 milioane de lei, plus 42% faţă de T1 2021.

„În primele trei luni ale anului 2022 am continuat investiţiile în vederea creşterii Agroland Business System şi suntem bucuroşi că am deschis trei noi magazine MEGA, în Paşcani, Huşi şi Timişoara, în piaţa noastră de origine, crescând numărul total de magazine la 19 locaţii. Pentru 2022, obiectivul nostru este de a ajunge la un total de 25 de magazine MEGA, care estimăm că vor ajunge la maturitate până în anul 2024. De la începutul anului, am inaugurat şi 4 magazine tradiţionale – în Costeşti, Dorohoi, Valu lui Traian şi Recaş. Ne bucurăm că am atins şi o etapă importantă cu privire la lansarea unui nou website, www.agroland.ro, care credem că va deveni un important vector de vânzări în următorii ani. Extinderea reţelei MEGA începe să aibă un impact semnificativ asupra rezultatelor noastre, şi, în acest context, doresc să evidenţiez faptul că în T1 2022, am primit peste 187.000 de clienţi în magazinele noastre, iar din toate canale de vânzare (tradiţionale, MEGA, online şi prin francizaţi), magazinele MEGA au avut cea mai mare contribuţie, de peste 93.000 de clienţi, pentru al doilea trimestru consecutiv, depăşind performanţa magazinelor tradiţionale,” a declarat Horia Cardoş, fondator şi CEO al Agroland Business System.

Numărul de clienţi a crescut cu 54%, ajungând la peste 187 mii de clienţi care au vizitat magazinele Agroland Traditional şi MEGA în primul trimestru al anului, arată datele transmise de oficialii companiei.

La nivel de vânzări online, a fost înregistrată o scădere minoră de 2%, ajungând la 1,2 milioane de lei în T1 2022, numărul clienţilor a scăzut cu 11%, până la 7 mii de clienţi, în timp ce valoarea medie a bonului fiscal a crescut cu 11%, până la 179 de lei.

Din punctul de vedere al veniturilor pe tip de produs, în T1 2022, cea mai mare creştere în valoare absolută a fost înregistrată la nivelul inputurilor, care au crescut cu 42%, ajungând la 18,3 milioane de lei. Produsele pet-food au înregistrat o creştere de 54%, ajungând la 6,6 milioane de lei, în timp vânzările de produse pentru ferme s-au dublat, ajungând la 3,1 milioane de lei, iar vânzările de produse food, care reprezintă vânzarea ouălor de consum, au crescut cu 51%, ajungând la 3,4 milioane de lei.

Categoria furaje şi concentrate, cu cea mai mare contribuţie la cifra de afaceri combinată, a înregistrat o scădere de 6% până la 18,4 milioane de lei. Vânzările de pui de o zi au înregistrat o scădere de 18%, până la 12,2 milioane de lei.

Agroland Business System este listată pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti, unde acţiunile se tranzacţionează la 3,22 lei/acţiune. Compania are o capitalizare de piaţă de 167mil. lei.

Sursa: Ziarul Financiar

Share:

NOUTĂȚI

BROKERI RECOMANDAȚI

Acest Buletin informativ are doar scop informativ și nu constituie, în mod explicit sau implicit, nicio furnizare de servicii sau produse de către MaiorArmy.ro. Investitorii ar trebui să stabilească singuri dacă un anumit serviciu sau produs este potrivit pentru nevoile lor de investiții sau ar trebui să solicite astfel de sfaturi profesionale pentru situația lor particulară. Tot conținutul este original și a fost cercetat și produs de MaiorArmy.ro , cu excepția cazului în care se prevede altfel. Nicio parte a conținutului nu poate fi reprodusă sub nicio formă sau menționată în nicio altă publicație, fără permisiunea expresă scrisă a MaiorArmy.ro. Toate declarațiile făcute cu privire la companii, titluri de valoare sau alte informații financiare conținute în conținutul sau articolele referitoare la MaiorArmy.ro sunt strict credințe și puncte de vedere deținute de MaiorArmy.ro și nu sunt aprobări ale vreunei companii sau titluri de valoare sau recomandări pentru cumpărarea sau vânzarea de titluri de valoare. Vizitând și / sau utilizând în orice alt mod site-ul web MaiorArmy.ro, indicați că înțelegeți și acceptați condițiile de utilizare prevăzute pe site și sunteți de acord să fiți obligați de aceștia. Dacă nu sunteți de acord cu condițiile de utilizare a site-ului web, vă rugăm să nu accesați site-ul sau niciun fel de pagini ale acestuia. Orice descriere, referințe sau linkuri către alte produse, publicații sau servicii nu constituie o aprobare, autorizare, sponsorizare sau afiliere cu MaiorArmy.ro cu privire la orice site conectat sau sponsorul acestuia, cu excepția cazului în care este specificat în mod expres de MaiorArmy.ro. Orice astfel de informații, produse sau site-uri nu au fost neapărat revizuite de MaiorArmy.ro și sunt furnizate sau întreținute de terți asupra cărora MaiorArmy.ro nu exercită niciun control. MaiorArmy.ro își declină în mod expres orice responsabilitate pentru conținut, acuratețea informațiilor și / sau calitatea produselor sau serviciilor furnizate de către aceste site-uri terțe sau promovate de acestea.