Toate categoriile Acțiuni BVB Acțiuni internaționale Analiză tehnică Cryptocurrency ETF-uri & Fonduri de investiții Imobiliare Interviuri Jurnal de investiții Mărfuri & Metale prețioase Obligațiuni & Titluri de stat

#conferință: Factorul Uman în Securitatea Cibernetică, un semnal de alarmă privind conștientizarea mediului de business asupra riscurilor cibernetice

#conferință: Factorul Uman în Securitatea Cibernetică, un semnal de alarmă privind conștientizarea mediului de business asupra riscurilor cibernetice

În România, zilnic au loc 20.000 – 30.000 de atacuri cibernetice, ce vizează atât mediul de business, cât și simplii utilizatori de aplicații și servicii digitale. Prima conferință națională pe acest subiect – Factorul Uman în Securitatea Cibernetică (din 18 mai 2022) își propune să conștientizeze, informeze și să ofere soluții practice mediului de afaceri românesc pentru a limita expunerea acestuia la atacurile cibernetice.

De ce sunt organizațiile vulnerabile, de ce sunt indivizii vulnerabili ?

În perioada pandemiei Covid, ulterior a războiului din Ucraina, numărul atacurilor cibernetice a crescut semnificativ și foarte rapid. Specialiștii estimează în continuare o creștere alarmantă a acestora. Vedem tot mai des informații despre atacuri cibernetice asupra unor importante companii din Europa, chiar de importanță națională, de curând și din România, cu efecte semnificative asupra business-urilor, iar astfel de acțiuni reprezintă doar un prim nivel.

“Securitatea Cibernetică nu este un aspect care să-i privească exclusiv pe specialiștii în IT, este un subiect care trebuie să ne preocupe pe noi toti! În cadrul companiei sau al instituției publice unde activăm, fiecare membru al echipei poate deschide o poartă virtuală și să vulnerabilizeze organizația, precum și întreaga ei activitate“, precizează Irina Peptenaru, CEO & Founder al Cyber Space Academy, organizatorul conferinței.

Atacurile cibernetice vizează în primul rând breșele din sistemele de securitate, dar mai ales lipsa de pregătire a angajaților care prin cele mai simple acțiuni (spam, share de informații, instalarea și accesarea unor aplicații de pe laptopuri, telefoane, rețele ale companiei) pot afecta întreaga infrastructură cibernetică a organizației.

Am creat prima conferință pe această tematică din România, pentru a explica antreprenorilor, oamenilor din mediul corporate, dar și celor din instituțiile publice necesitatea și urgența realizării unor programe dinamice și continue de informare și pregătire a angajaților, iar specialiștii în Resurse Umane, cei de Comunicare Internă trebuie să includă în responsabilitățile lor pregătirea  colegilor, indiferent de nivel și poziție, pentru a preîntâmpina astfel de situații grave. Un atac cibernetic înseamnă pierderi financiare, afectări grave ale imaginii companiei/instituției, cu efecte pe termen lung, “ explică Irina Peptenaru.

Factorul Uman în Securitatea Cibernetică se va desfășura pe 18 mai 2022, în mediul online, va reuni personalități marcante ale mediului socio-politic, economic, juridic și educațional precum: 

Cristian Bușoi, europarlamentar, Octavian Oprea, Vicepreședinte Autoritatea pentru Digitalizarea României, Cristina Chiriac, Președinte CONAF, Marius Ilau, doctorand în Cyber Security la UCL London, Dan Broască, CEO Omnient, Philippe Cornette, senior expert securitate informatică, Cătălina Chinie, dierctor Program FABIZ -ASE și alții.

Informații detaliate privind subiectele abordate, soluțiile ce vor fi prezentate, precum și achiziționarea de bilete sunt dispobile: https://cyberspaceacademy.eu/evenimente/factorul-uman-in-securitatea-cibernetica/ 

Prezență pe rețele sociale:

Despre Cyber Space Academy:

Cyber Space Academy este o platformă educativă ce explică conceptul de DIGITALIZARE pe înțelesul tuturor. Datorită impactului major la nivel individual, dar și la nivel de organizații, din vasta arie a Digitalizării, platforma pune accent pe Securitatea Cibernetică. Cursurile și serviciile Cyber Space Academy sunt instrumente utile, simple, special concepute pentru a fi implementate rapid de către toți cei interesați: persoane fizice, companii sau instituții guvernamentale.

Share:

NOUTĂȚI

BROKERI RECOMANDAȚI

Acest Buletin informativ are doar scop informativ și nu constituie, în mod explicit sau implicit, nicio furnizare de servicii sau produse de către MaiorArmy.ro. Investitorii ar trebui să stabilească singuri dacă un anumit serviciu sau produs este potrivit pentru nevoile lor de investiții sau ar trebui să solicite astfel de sfaturi profesionale pentru situația lor particulară. Tot conținutul este original și a fost cercetat și produs de MaiorArmy.ro , cu excepția cazului în care se prevede altfel. Nicio parte a conținutului nu poate fi reprodusă sub nicio formă sau menționată în nicio altă publicație, fără permisiunea expresă scrisă a MaiorArmy.ro. Toate declarațiile făcute cu privire la companii, titluri de valoare sau alte informații financiare conținute în conținutul sau articolele referitoare la MaiorArmy.ro sunt strict credințe și puncte de vedere deținute de MaiorArmy.ro și nu sunt aprobări ale vreunei companii sau titluri de valoare sau recomandări pentru cumpărarea sau vânzarea de titluri de valoare. Vizitând și / sau utilizând în orice alt mod site-ul web MaiorArmy.ro, indicați că înțelegeți și acceptați condițiile de utilizare prevăzute pe site și sunteți de acord să fiți obligați de aceștia. Dacă nu sunteți de acord cu condițiile de utilizare a site-ului web, vă rugăm să nu accesați site-ul sau niciun fel de pagini ale acestuia. Orice descriere, referințe sau linkuri către alte produse, publicații sau servicii nu constituie o aprobare, autorizare, sponsorizare sau afiliere cu MaiorArmy.ro cu privire la orice site conectat sau sponsorul acestuia, cu excepția cazului în care este specificat în mod expres de MaiorArmy.ro. Orice astfel de informații, produse sau site-uri nu au fost neapărat revizuite de MaiorArmy.ro și sunt furnizate sau întreținute de terți asupra cărora MaiorArmy.ro nu exercită niciun control. MaiorArmy.ro își declină în mod expres orice responsabilitate pentru conținut, acuratețea informațiilor și / sau calitatea produselor sau serviciilor furnizate de către aceste site-uri terțe sau promovate de acestea.