Toate categoriile Acțiuni BVB Acțiuni internaționale Analiză tehnică Cryptocurrency ETF-uri & Fonduri de investiții Imobiliare Interviuri Jurnal de investiții Mărfuri & Metale prețioase Mindset Obligațiuni & Titluri de stat

MAM Bricolaj a investit 150.000 euro ca să devină prosumator cu unul dintre cele 3 magazine ale sale

MAM Bricolaj a investit 150.000 euro ca să devină prosumator cu unul dintre cele 3 magazine ale sale

Investiţia a fost finanţată prin Raiffeisen Leasing în proporţie de 70% ♦ MAM Bricolaj are trei magazine în Bucureşti, în zonele Morarilor, Luică şi Ghencea.

Reţeaua de magazine cu materiale de construcţii MAM Bricolaj, fondată în Bucureşti, a investit 150.000 de euro în panouri fotovoltaice care au fost instalate pe acoperişul unuia dintre punctele sale de vânzare.

„În direcţia investiţiilor pentru optimizarea costurilor, am implementat un proiect de montare de panouri fotovoltaice în magazinul Ghencea, devenind prosumator. Investiţia de 150.000 euro a fost finanţată prin Raiffeisen Leasing în proporţie de 70% din valoare“, spune Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj.

Instalaţia fotovoltaică de pe acoperişul clădirii maga­zi­nului Ghencea va susţine aproximativ 20% din nece­sarul mediu de consum anual al magazinului, această investiţie fiind parte din politica de suste­nabilitate pe termen lung a companiei.

MAM Bricolaj, care este listată la Bursa de Valori Bucureşti, a încheiat primele nouă luni din 2022 cu afaceri de 41,5 milioane de lei, în creştere cu 8,21% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Compania numără în jur de 120 de angajaţi. În perioada următoare, compania şi-a propus să majoreze ponderea vânzărilor venite din segmentul online, să crească productivitatea per angajat şi per metru pătrat de vânzare şi să continue planul de expansiune a reţelei de magazine.

Compania MAM Bricolaj are trei magazine în Bucureşti. Dintre ele, în primul semestru din 2022, cel din zona Morarilor a contribuit cu o pondere de 46% la cifra de afaceri realizată, înregistrând vânzări nete de 12,83 mil. lei. Acesta a fost urmat de magazinul Luică, cu o pondere de 38% în cifra de afaceri totală, cu vânzări nete de 10,62 mil. lei, în timp ce magazinul Ghencea, deschis la finalul lunii martie 2021, a contribuit cu 2,8 mil. lei (10,2%), conform datelor publicate la BVB, unde este listată compania, cu o capitalizare de 26,9 milioane de lei.

MAM Bricolaj este doar unul dintre jucătorii din bricolaj prezenţi pe piaţa din Bucureşti, unde există peste 20 de astfel de magazine unde se vând materiale de construcţii şi decoraţiuni. Lider este Dedeman, cu şapte magazine, urmat de Kingfisher, cu şase unităţi sub brandul Brico Depot. Francezii de la Leroy Merlin au şi ei patru puncte de desfacere, iar germanii de la Hornbach au trei.

Printre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de bricolaj se mai regăsesc şi nume precum MatHaus (un brand al businessului Arabesque, deţinut de familia Rapotan, prezent cu un singur magazin în Bucureşti), Damila (o companie din Vâlcea deţinută de Remus Daniel Niţu) sau Artsani (care are două magazine, însă ambele în Prahova, deţinute de antreprenorii George Ţapu şi Oleg Tătaru).

Compania MAM Bricolaj are trei magazine în Bucureşti. Dintre ele, în primul semestru din 2022, cel din zona Morarilor a contribuit cu o pondere de 46% la cifra de afaceri realizată, înregistrând vânzări nete de 12,83 mil. Lei

Share:

NOUTĂȚI

BROKERI RECOMANDAȚI

Acest Buletin informativ are doar scop informativ și nu constituie, în mod explicit sau implicit, nicio furnizare de servicii sau produse de către MaiorArmy.ro. Investitorii ar trebui să stabilească singuri dacă un anumit serviciu sau produs este potrivit pentru nevoile lor de investiții sau ar trebui să solicite astfel de sfaturi profesionale pentru situația lor particulară. Tot conținutul este original și a fost cercetat și produs de MaiorArmy.ro , cu excepția cazului în care se prevede altfel. Nicio parte a conținutului nu poate fi reprodusă sub nicio formă sau menționată în nicio altă publicație, fără permisiunea expresă scrisă a MaiorArmy.ro. Toate declarațiile făcute cu privire la companii, titluri de valoare sau alte informații financiare conținute în conținutul sau articolele referitoare la MaiorArmy.ro sunt strict credințe și puncte de vedere deținute de MaiorArmy.ro și nu sunt aprobări ale vreunei companii sau titluri de valoare sau recomandări pentru cumpărarea sau vânzarea de titluri de valoare. Vizitând și / sau utilizând în orice alt mod site-ul web MaiorArmy.ro, indicați că înțelegeți și acceptați condițiile de utilizare prevăzute pe site și sunteți de acord să fiți obligați de aceștia. Dacă nu sunteți de acord cu condițiile de utilizare a site-ului web, vă rugăm să nu accesați site-ul sau niciun fel de pagini ale acestuia. Orice descriere, referințe sau linkuri către alte produse, publicații sau servicii nu constituie o aprobare, autorizare, sponsorizare sau afiliere cu MaiorArmy.ro cu privire la orice site conectat sau sponsorul acestuia, cu excepția cazului în care este specificat în mod expres de MaiorArmy.ro. Orice astfel de informații, produse sau site-uri nu au fost neapărat revizuite de MaiorArmy.ro și sunt furnizate sau întreținute de terți asupra cărora MaiorArmy.ro nu exercită niciun control. MaiorArmy.ro își declină în mod expres orice responsabilitate pentru conținut, acuratețea informațiilor și / sau calitatea produselor sau serviciilor furnizate de către aceste site-uri terțe sau promovate de acestea.